ISO 9001 - Minőségirányítás
Bizonyítsa elkötelezettségét a minőség és az ügyfélközpontúság iránt
A minőségirányítási rendszer tanúsítása bizonyítja elkötelezettségüket a konzisztencia, a folyamatos javítás és az ügyfél-elégedettség iránt. Ezek olyan kézzelfogható üzleti előnyök, amelyek fontos szerepet játszanak a fenntartható üzleti teljesítmény felépítésében. Az ISO 9001 szabvány konkrét követelményeket ír elő egy olyan minőségirányítási rendszerhez, amely fejleszteni fogja azt a képességüket, hogy folyamatosan olyan termékeket és szolgáltatásokat bocsássanak rendelkezésre, amelyek megfelelnek az ügyféligényeknek éppen úgy, mint a jogszabályok előírásainak és a szabályozói követelményeknek.
Az Önök minőségirányítási rendszerének a DNV által elvégzett független értékelése és tanúsítása egyértelműen bizonyítja a piac számára, hogy Önök munkájuk során egy hatékony minőségirányítási rendszert alkalmaznak a szervezetükben.
Mi az ISO 9001?
- Az ISO 9001 modellként szolgál a minőségirányítási rendszerhez, arra koncentrálva, hogy mennyire hatékonyak egy adott vállalkozás folyamatai a kívánt eredmények elérésére.
- A szabvány egy olyan folyamat-megközelítés elfogadását segíti elő, amely hangsúlyozza a követelményeket, a hozzáadott értéket, a folyamat teljesítményét és eredményességét illetve az objektív mérésekkel igazolt folyamatos fejlesztést.
- Az ISO 9001 korábbi változatait a termelő iparágakra szabták, és kiterjedt dokumentációt írtak elő. A jelenlegi változat általánosabb és egyformán jól alkalmazható mindenféle szervezetre, azok fajtájától, méretétől és a kínált terméktől függetlenül.
Miért jó a tanúsítás a vállalkozásomnak?
Az ISO 9001 tanúsítás igazolja a potenciális ügyfelek számára a szervezetüknek azt a képességét, hogy teljesíteni tudják az igényeiket és a ki tudják elégíteni a szükségleteiket. Ez a következőket eredményezi:
- Megnő az ügyfelek bizalma és elégedettsége, ami az üzletre is pozitív hatást gyakorol.
- Ez pedig komoly versenyelőnyt jelent, mivel egyre több vállalat követeli meg az üzleti kapcsolat előfeltételeként, hogy a beszállítói és az alvállalkozói rendelkezzenek valamilyen tanúsított irányítási rendszerrel.
Mi a következő lépés?
A tanúsításhoz be kell vezetnie egy hatékony, a szabvány követelményeinek megfelelő minőségirányítási rendszert. Egy akkreditált külső tanúsító testület vagyunk, amely a szükséges képzési és ISO 9001 tanúsítási szolgáltatásokat kínálja. Tekintse meg, hogyan indulhat el a tanúsításhoz vezető úton.